hej

Hej alla och godmorgon jag vaknade nyss men känner mej fortfarande lika trött som när jag gick och la mej igår trotts att jag la mej tidigt( elva) Har sovit dåligt dem senaste nätterna och jag vet inte riktigt varför men de är bara så att jag vaknar lika trött som jag la mig. Igår kväll tog jag mod till mej och kontaktade en gammal vän som jag inte snackat med eller umgåtts med på sex år. Och de slutade med att jag gick ut och mötte denne vän och redde ut massa ryckten som gått men som jag inte viste vem som grundade de eller vad som verkligen va sant så vi satte oss och redde ut allting skönt! Men fick också höra att en persom som stått mej nära i fyra år VÄLDIGT NÄRA bara utnyttjat mej och snackat skit bakom min rygg.. Moget, jag är så grymt trött på sådanna som utnyttjar förstår inte vad dem får ut av de dem ljuger bara för sig själva ju och ärligt talat så är denna person inte äns värld en tanke eller äns minsta gnutta av min tid!

Träffade även en annan vän som jag inte träffat på sex år treevligt :) hoppas vi ses igen alla vi snackade ju om att dra ihop alla som umgicks då och gå till picasso eller nått :) skulle va trevligt att träffa alla igen.


Kommentarer
Anonym

hejsan! nu är veckans blogg avslutad, kika in här för att se om det var du som vann och anmäl dig igen:

http://hannalovisasol.se/2012/april/veckans-blogg-1.html#comment

2012-04-09 @ 21:39:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0