Tjolaflopp

Så nu sitter man här igen och lyssnar på musik just nu är de chris medina som går i högtalarna. Har vart med pappa till maxi idag och köpt lite frön som jag och Tanja ska plantera senare idag när jag hämtat henne från dagis ( Ja jag kommer fotta det. ) Så ska hon få gå och vattna de och ta hand om de och se det växa så kan jag också ta bilder på framstegen på hennes plantor.. Kanske kommer en tävling innom en snar framtid med. Så bäst ni håller utkick. Har inget internet på datorn fortfarande så jag surfar just nu med min mobil som ett modem och det sjuka att det är snabbare än vårat normala internet?! Ingen som ville va med i och va "dagens blogg" synd var ingen som kommenterade under videon om de så jag får helt enkelt va min egen dagens blogg tills erat intresse blir lite större haha.

Är sjukt sugen på en ny kamera.. Kanske sälja min gammla för att sen köpa en ny? inge fel på min kamera jag har nu ju och har bara haft den i två år men är sugen på en ny vill ha en med mer pixlar .. Hmm Helt onödigt att ha två kameror ju haha. Föresten är sugen på en videokamera me så jag kan filma in tanjas speciella tillfällen. Någon som vet vart jag kan hitta en? 



AIK'S  yngsta fan kanske?? haha Tanja är ju Proffs på slarva bort mössor vantar strumpor och dyrligt en om dan typ så nu är de slut på mössor hemme då var morbror Mange snäll och lånade ut sin till henne.


Kommentarer
Simona

sv: hihi, tack du :D

2012-04-05 @ 14:02:26
URL: http://simonis.blogg.se/
Simona

sv: hahaha, åh tack :D

2012-04-05 @ 14:15:20
URL: http://simonis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0