trött trött trött

godkväll!
känner mej så jävla trött idag och jag vet inte varför helt sjukt! ska till gymmet imorgon och träna iallafall så ligger och vilar i sängen. Ja föresten har ju glömt att berätta att när jag och Tanja va nere i centrum tidigare idag då vi följde med min vän Natha. Så gick vi iallafall in på ica och då hör ja dottern börja små sjunga. Så jag tittade på henne och sa "vad sjunger du gumman?" och hon tittar på mej med världens leende och säger "popular" sen börjar hon sjunga lite högre "aj ji popular aj ji popular" låter det ungefär. how cute? hon försöker verkligen sjunga på engelska så tittade på henne och log och sa " vad du är duktig är den bra?" och hon svarade ja och såg skit stolt ut och fortatte sjunga :)



Kommentarer
elin

sv: tack så mycket! :)

2012-04-04 @ 22:27:32
URL: http://HTTP://ELINWAHLBERG.BLOGG.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0