Antydan

Tänkte på en sak som hände mej igår som inte heller är första gången som händer en av mina bröder kom till köket när jag gjorde två mackor till mej och poppade popcorn så jag och killen skulle ha lite senare när vi skulle mysa framför tv'n så kommer han in och tittar på mej och antyder att jag tjock " Ska du verkligen äta allt det där en påse popcorn och mackor?" Vad ger folk rätt att trycka ner folk och antyda sådanna saker. Jag väger 75 kg. JA  jag är inte världens smalaste det har jag ALDRIG  påstått jag är mullig det är jag fullt medveten av men att antyda sådana saker är inte okej någon stans! Jag är faktis STOLT ÖVER MEJ SJÄLV att jag lyckats gå ner 13,9 kg alldeles själv. Och jag vet att jag kan och SKA gå ner resten med. Men att någon kommer och Antyder att man är tjock?! då är de dags att dem som antyder det granskar sig själva! Man måste alltid tänka sig för innan man säger någonting speciellt sådanna saker för att antyda sådanna saker KAN SÅRA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0