Ensam hemma

Nu är man ensam hemma sambon har precis åkt till jobbet och jag diggar musik på tv'n har ju datan kopplad till den så mycket bättre ljud. Kanske ska lägga upp någon av mina spellistor här? har ju ganska blandad musik smak. Smsar med killen nu också :) han längtade till jobbet idag märktes att han va rast lös så nu har man inget att göra ett tag. Fan va depp de där lät då? inte alls meningen!

Måste även tipsa er att gå in på marlene's blogg som jag länkat där nere, den är värd att läsa hon skriver om bra saker och får även en själv att tänka till. Är glad att jag fått lära känna dej Marlene, såg även att hon skrivit om mej. How cute :) blev rörd när hon sa att hon skulle skriva om mej i sin blogg :)



Kommentarer
Marlene

Alla möten lär en något, vissa möten lär en mycket... du är en av dem som lärt mej mycket och som jag aldrig glömmer, Kram till dej :-)

2012-03-30 @ 23:09:33
URL: http://fdensammamamman.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0