Ensam i mörkret

Ligger inne på rummet och försöker få dottern att somna samtidigt hör man min ena bror stå och skrika från köket till sambon Samt till min andra bror och pappa. Och dem skriker och gormar i vardagsrummet med. Lätt att få dottern att somna då? Eller inte alls!
Det är hockey på tv idag så lär inte se Sambon alls först vi ska sova dem sitter och klunkar öl.. Och inte frågar dem om jag vill ha en :/ lågt! Hade inte haft nått imot att dem iallafall frågar. Och att vara ensam inne på rummet är inte det roligaste, bara bita ihop och se om någon vill smsa med mej och ska kanske läsa en bok.
Har inte ätit nått idag inte igår heller för den delen men ingen som märker det heller ^^
Har inte vart hungrig men nu börjar hungern smyga sig på men jag orkar inte fixa nått mår för dåligt :( jävla förskylning. Smsade sambon med i hopp om att han skulle vilja va snäll och fixa en macka till mej eller nått men nä.. Vill man ha någonting får man fixa det själv :/



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0