Ny kategori

Ja nu är de dags att skapa en ny kategori denna gång får den heta " mitt liv " här kommer jag skriva mycket om vad som hänt i mitt liv kommer inte skriva personers namn utan bara på hittade namn jag vill inte avslöja deras intenitet för det är inget som någon behöver veta. Vet ej om jag kommer skriva om exakt allt chansen är liten då jag vart med om VÄLDIGT mycket som inte får komma ut ... Men en hel del som ni som känner mej inte äns vet  om.

Hoppas ni ska efter läst detta kan förstå varför jag är den jag är idag och kanske om de är någon som vart med om nått liknade kan finna tröst att allt kan fakris bli bättre så länge man har hopp just därför det latinska" ordspråket " Dum spiro spero" betyder så mycket för mej. Ni som inte förstår vad jag skrev där så betyder det = While i breath i hope"  vet att kanske de e stav fel där nu då jag inte är expert på engelska men ni förstår nog


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0